Facebook google+ youtube

BINE ATI VENIT LA PENSIUNEA DELTARIUM AEGIS , SUNTEM BUCUROSI SA VA AVEM CA OASPETI!

     Va rugam sa acordati cateva minute pentru a parcurge,

Codul turistului.

In calitate de Gazde, dorim sa aveti o sedere placuta în pensiunea noastra, asigurându-va ca ne vom stradui ca toate serviciile oferite sa fie la nivelul cerintelor dumneavoastra.

Codul si normele de comportament prezentate mai jos au rolul de a stabili premizele functionarii Pensiunii in conditii civilizate si conform normelor legale.
El se aplica tuturor turistilor, care îl accepta prin însusi faptul cazarii lor în pensiune si trebuie sa i se conformeze fara limite sau rezerve.

Pentru a ne putea duce la indeplinire aceste dorinte in asa fel incat sa reveniti la noi cu placere de nenumarate ori, va rugam sa respectati cu strictete urmatoarele reguli de ordine interioara:

CAZARE
Pentru ca eforturile noastre, speram vizibile, de a va asigura cele mai bune conditii de cazare, confort si intimitate sa fie pastrate si pentru eventuala Dumneavoastra revenire la noi, va rugam frumos sa tratati cu grija dotarile si ambianta spatiilor pensiunii.
Check In: începand cu ora 14.00 până la ora 21.00; dacă veţi ajunge mai târziu decât este precizat, vă rugăm sa ne anunţati;
Check Out: maxim ora 12.00
Cazarea în pensiune se face la receptie, prezentând actul de identitate pentru înregistrarea în registrul destinat oaspetilor si pentru a se elibera cheia aferenta camerei rezervate. Din momentul preluarii cheii de la receptie, turistul raspunde pentru camera rezervata.

CONFORT SI SIGURANTA
ESTE INTERZIS FUMATUL, CONSUMUL DE BAUTURI SI ALIMENTE IN CAMERE!
Este interzis fumatul şi vapatul (ţigarea electronică – conform hot.C.E.) în camere, apartament şi în incinta pensiunii, pensiunea fiind dotată cu dispozitive antifum care sunt conectate la pompieri. Sosirea pompierilor presupune costuri de deplasare a acestora care vor fi suportate de persoana care declanşeaza aceste dispozitive. Locurile de fumat sunt stabilite pe balcoanele camerelor, terasă şi foişor, care sunt dotate cu scrumiere;
Turistii sunt obligati:

  •   sa nu deterioreze obiectele din dotarea Pensiunii in caz contrar acestia datoreaza Pensiunii suma egala cu valoarea obiectului deteriorat si manopera;
  •   sa nu preia la plecare vreun obiect din dotare;
  •   sa nu deranjeze linistea celorlalti clienti;
  •   sa foloseasca doar spatiile comune ale Pensiunii si camerele rezervate de ei;
  •   sa nu intre in alte camere sau in spatiile destinate doar personalului Pensiunii;
  •   persoanele care vin in vizita de la alte pensiuni sa fie anuntate la receptie;
  •   sa nu lase copiii nesupravegheati;
  •   sa anunte cat de repede posibil orice defectiune a aparatelor sau instalatiilor din dotare;
  •   nu folositi prosoapele pentru: sters parul vopsit, pentru demachiat, curatat incaltamintea, geamantanele, pardoseala etc. A se folosi pentru uz corporal;
  •   Pentru plaja sa foloseasca prosoapele special destinate pentru acest lucru, aflate in inventarul camerelor sau preluate de la receptie, in baza unui deposit drept garantie (30ron/persoana)
  •   sa respecte orele de odihna din pensiune: 22:00 – 9.00 – 14:00 – 17:00.

Deoarece confortul fiecărui turist este important pentru noi, va rugam sa respectaţi orele de odihnă. Daca din motive obiective sosiţi in pensiune după ora 22:00 va rugăm să păstraţi liniştea.

Orice accident produs ca urmare a utilizarii necorespunzatoare a obiectelor din dotare sau nerespectarii prezentului regulament nu este responsabilitatea noastra.
De asemenea, orice accident produs ca urmare a nesupravegherii copiiilor nu este responsabilitatea noastra.
Sunt interzise : prepararea alimentelor si consumul acestora in camere, consumul de alimente fiind permis numai in spatiile cu destinatia de alimentatie publica.
Este interzis consumul de mâncăruri si băuturi procurate din afara pensiunii.
Camerele sunt dotate cu minibaruri aprovizionate conform inventarului afişat pe acestea. Este interzisă utilizarea acestora în vederea depozitării alimentelor. În condiţiile în care se va constata că minibarurile au altă destinaţie, vom solicita eliberarea camerelor şi achitarea costurilor pentru depozitarea alimentelor (curent şi curăţirea minibarurilor); EXCEPTIE fac alimentele destinate pentru hranirea copiilor pana la varsta de 4 ani.

Interzis accesul cu consumatori electrici mari, resouri, radiatoare, fierbatoare in pensiune;

Se interzice accesul turistilor în bucatarie,  precum si de a folosi aparatura (calculatorul, aparatura de sonorizare, etc.) a pensiunii fara acordul personalului;

Este interzisa aruncarea mucurilor de tigari stinse in prealabil, in alt loc decat cosuri de gunoi sau scrumiere
Se interzice cu desavarsire introducere in pensiune de armament ,arme albe sau substante interzise prin lege.
Conform legislatiei romane consumul sau comercializarea de substante halucinogene sau psihotrope este interzis si se pedepseste;
Gunoiul si resturile menajere se vor depozita în saci menajeri, care se pot procura de la receptie, sau în cosurile de gunoi amplasate pe raza pensiunii;

Nu aruncati în WC  obiecte care ar putea conduce la avarierea statiei de colectare a rezidurilor;
Nu se accepta animale de companie.

Prosoapele din bai se schimba la 2 zile iar lenjeria de pat la 3 zile sau la solicitare (in conformitate cu prevederile Ordinului 1051/2011 privind normele de clasificare ale unitatilor turistice incadrate la categoria 3 stele/margarete).
Predarea cheii la receptie dupa expirarea perioadei rezervate se va face numai dupa ce s-a realizat verificarea camerei de catre personalul de serviciu al pensiunii;

Client este orice persoana cazata sau care beneficiaza de orice serviciu al Pensiunii Deltarium Aegis / Resortului Green Village.

Pentru orice distrugere sau avariere a bunurilor sau nerespectarea normelor de curatenie si liniste se vor lua masuri în consecinta si se vor achita sumele aferente repararii daunelor produse.

Acest regulament vine in întâmpinarea aşteptărilor turiştilor noştri.
In cazul nerespectarii uneia sau mai multor restrictii din acest regulament ne rezervam dreptul de a actiona conform legii pentru incalcarea proprietatii private sau a regulilor interne ale acesteia.

Mulţumim clienţilor care ne-au apreciat eforturile şi îi asigurăm de o bună colaborare şi pe viitor, mai ales că ne gândim şi la un program de fidelizare a clienţilor noştri.